FAQ

Veel gestelde vragen. Op deze pagina worden de meest voorkomende vragen beantwoord over de diensten van eigen bedrijf online.

Krijg ik een eigen domein naam ?

Ja, bij het bestellen van de website maken we eerst een tijdelijke link aan. Je kunt dan alvast je website gaan opbouwen. Als je domein vrij is en besteld kan je de website omzetten naar zijn definitieve naam www.jouwbedrijf.nl

Maken jullie het ontwerp van de website ?

Standaard krijg je de keuze uit meer dan 100 verschillende ontwerpen. Als je daarmee uit de voeten kunt, heb je verder geen ontwerp nodig. Mocht je een meer unieke of eigen uitstraling bieden we de mogelijkheid om een uniek ontwerp voor je te maken.

Welke betalings opties zijn er voor de webshop

Er zijn veel betalings opties mogelijk. De meest gangbare zijn Ideal, bankoverschrijving en incasso maar je kunt ook paypal of credit card aanvragen. Het is noodzakelijk dat je al een zakelijke bankrekening hebt. Om dit te verkrijgen zal je al ingeschreven moeten staan bij de kamer van koophandel en een BTW nummer hebben. Het is belangrijk dit te hebben voordat je het webshop pakket besteld omdat we anders de betalings module niet kunnen koppelen.

Ontvang ik een factuur?

Je ontvangt een factuur, deze ontvang je bij zowel bij automatische incasso als ideal pas zodra de betaling is afgerond.

Heb ik support

Tijdens kantooruren kun je telefonisch contact opnemen met NetCare op nummer 0492-430100. Ook kun je gebruik maken van de livechat module onderin op de pagina. Als we niet direct reageren krijgen we een berichtje. Laat dan even een email adres of telefoonnummer achter.

Ik heb nog een vraag

Stel je vraag via het contact formulier of via de livechat module